torsdag 17 oktober 2013

Dagen!!!

Kolla söt bäbisen min ligger och sussar och kramar om sin favorit leksak!!! Mysigt värre!!!


Idag har jag umgåtts med grannen Elisabeth hela dagen och vi va smarta och slog några flugor i en smäll.. Hon skulle köpa cigg, jag skulle köpa cigg, hunden fick följa så först till Willys där jag stod ute med hjärtat och väntade för skulle aldrig knyta min vovve utanför en affär och sen drog vi på ÖB då Willys ej säljer mina cigg av nån skum anledning och där så fick hon stå ute och vänta med hunden... Men oj va vovve liten frös :( Trots hans fodrade jacka.. :( Blir att hitta nå "skor/sockar" åt han för hela hunden skaka :( Har funderat på de förr, men inte blivit + att söjjn mycket har han aldrig frusit heller... Plutten ska ju inte behöva skaka ihjäl och fryser han söjjn mycket nu så hur mycket kommer han inte frysa sen när det blir kallare... Ska testa om han kan ha sin overall fortfarande för den är varm och skön för han...


För min egen del har dagen vart rätt ok trots att morgonen börja med en cp grej som hände sen när jag ser ut så ser jag snö och vintern är en hemsk period och ont i huvve som tusan.. Nattens sömn va rätt ok, men maten är åt h-vete.. Har ej ätit fast föda sen i söndags då jag åt 3 tuggorav en hamburgare.. Försöker få i mig havredryck, nuteilett så gått det går+ äter vitaminer bla B12 så jag kämpar, på med detta... Pappa va just förbi med grillade tjocka spjäll och gnäller om ätandet... Orolig då jag rasat ner i vikt för fort osv. Han mäter mina överarmar genom att ta runt dom och snart når han runt.. Blir jobbigt med allt gnäll samtidigt som jag får en kick av viktnedgången fast jag vet att det är fel sätt att gå ner i vikt på, men i grund och botten är det ju inte för att gå ner i vikt jag inte äter utan för att jag mår skit.. Men detta med maten har följt mig hela livet sen jag kom till Sverige... Äter antingen för mycket eller inget alls!!! Så har ätstörningar åt båda hållen om man säger så... Äh, ett glas vitt och börja röja lite här hemma är vad som händer nu!!!


Puss på er alla nära och kära! ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar